Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Dodaj produkty podając kody

Dodaj plik CSV
Wpisz kody produktów, które chcesz zbiorczo dodać do koszyka (po przecinku, ze spacją lub od nowej linijki). Powtórzenie wielokrotnie kodu, doda ten towar tyle razy ile razy występuje. Ilość towaru można również podać po średniku, np. DS-QR-008;5 doda 5 szt. towaru DS-QR-008.

Zasady dotyczące zwrotów

ZASADY ZWROTU TOWARU

W SKLEPIE INTERNETOWYM TurboWorks.pl

 

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży towarów zakupionych w Sklepie bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni, licząc od dnia wydania towaru (tj. od dnia odebrania towaru przez Konsumenta). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

  • Zwrotu należy dokonać przez swój panel klienta w sklepie TurboWorks.pl w zakładce Twoje konto w dziale Zwroty.
  • Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
  • Konsument musi zwrócić towar Sprzedawcy w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
    Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.
  • Zwrotu towaru należy dokonywać na adres Sprzedawcy: MTuning Mateusz Wrzesień, ul. Morgowa 85A, 35-323 Rzeszów.
  • Sprzedawca w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, o ile towar będzie w stanie nienaruszonym tj. w stanie takim jakim Konsument otrzymał od Sprzedającego
  • Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu przelewu bankowego
  • Konsument ponosi koszty zwrotu Towaru Sprzedawcy

 

Zwracany towar powinien zawierać:

  • Oryginalne, nieuszkodzone opakowanie
  • Kompletną zawartość zgodną ze stanem w chwili nabycia
  • Produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone bez jakichkolwiek śladów ich użytkowania
  • Paragon lub ksero faktury zakupu
  • Dołączone pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

 

 

ZASADY REKLAMACJI

W SKLEPIE INTERNETOWYM TurboWorks.pl

 

Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).

 

  • Reklamacja (w tym także zawiadomienie o niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub złożenie oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży) może zostać złożona przez Klienta:
    • osobiście pod adresem: MTuning Mateusz Wrzesień, ul. Morgowa 85A, 35-323 Rzeszów
    • pisemnie na w/w adres
    • w formie elektronicznej, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@turboworks.pl
  • Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności; żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, oraz danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
  • Wszystkie części powinny zostać montowane w zakładach zajmujących się daną dziedziną motoryzacji, przez osoby posiadające niezbędne uprawnienia lub przez Firmę MTuning, a ewentualne reklamację nie zostaną uwzględnione w przypadku uszkodzeń powstałych przy montażu lub wynikających z nieprawidłowego jego przeprowadzenia.

 

Reklamowany towar powinien zawierać:

  • Oryginalne opakowanie (nawet jeżeli jest uszkodzone)
  • Kompletną zawartość zgodną ze stanem w chwili nabycia
  • Paragon lub ksero faktury zakupu

Wzór oświadczenia stanowi załącznik do niniejszego regulaminu.

pixel